Mijn eerste week! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Erienne Lourens - WaarBenJij.nu Mijn eerste week! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Erienne Lourens - WaarBenJij.nu

Mijn eerste week!

Door: Erienne Lourens

Blijf op de hoogte en volg Erienne

18 Juli 2008 | Suriname, Paramaribo

Zo, mijn eerste week in de stad.

Maandag:
Ben vroeg opgestaan, of gewoon vroeg wakker geworden. Vervolgens naar oom Marcel en tante Jette. Daar gezellig zitten kletsen, spullen brengen etc. Daarna ben ik naar tante Alice en tante Melany geweest. Ze waren erg blij om me te zien en ook met alle spullen die ik gebracht had. De rest van de dag heb ik eigenlijk geluierd en geslapen. Oja, en lekker chillen met Mies, Ivana en Naiem.

Dinsdag:
Deze dag was me birthday!!!! Eindelijk 20! 's Morgens ben ik naar de stad geweest met Mischira, Ivane en Naiem. We hebben een foto gemaakt enzo. Was echt ontzettend gezellig. 's Middags nog wat inkopen doen, want 's avonds zou er een kleine get together zijn bij ons thuis voor mijn verjaardag. Oom Amedeo, Xavier, tante Danette, Mikhail en nog wat anderen waren er. Echt ontzettend gezellig. Heb ook taart gehad, en voor me gezongen.. echt heel leuk.

Woensdag:
Woensdagochtend ben ik naar het depot geweest. Iedereen was heel erg blij om me te zien. Vooral Mina. Heb ook even rondgekeken daar. Het zag er echt goed uit .. ze zijn echt heel erg druk bezig om alle depots op orde te krijgen. Hulde! Vanuit daar ben ik naar de stad gegaan. Ben bij de juwelier langsgeweest en een mooie ketting uitgezocht. Verder nog wat rondgelopen in de stad en wat spullen gekocht. 's Avonds ben ik eventjes bij Hilde langsgeweest, ook leuk om haar weer te zien.

Donderdag:
Eigenlijk heb ik niet zoveel gedaan vandaag. Zoals gewoonlijk weer op straat enzo. Echt veel daarover te vertellen is er niet.

Vrijdag:
Vandaag stond in het teken van tante Danette. Naiem, Mischira en Ivana hadden bij haar gelogeerd ten tijde van hun examens, dus dit is als bedankje. 's Morgens zijn we met haar onder Krasnapolsky koffie gaan drinken. Daarna heeft Ivana haar voeten gedaan, wat ze heerlijk vond. Zometeen naar de schoonheidsspecialiste en dan zit het erop voor haar. Vanavond ga ik met Mikhail naar Zsa Zsa Zsu. Finally!

Goed, ik ga het hierbij laten. Ik meld me later weer!

xxjes uit Switi Sranang!

• 18 Juli 2008 - 19:06

Ito:

Dan maar de eerste.hahaha
    Gefelicitaart, ik kom die van mij bij je halen ;-) maat leuk dat je naar je zin heb. Nou jij met vakantie en ik hard werken. ;-)

veel plezier

Je neef
    Ito

• 18 Juli 2008 - 19:19

Mama:

Je bent toch al aardig druk geweest. Houd je hand op de knip.

• 18 Juli 2008 - 19:29

Mama:

Dat lukt prima hoor denk ik. Tot nu toe pas 50euro uitgegeven, maar dat is ook aan souveniers (binnen = binnen toch?). Bovendien: als het op is, is het op .. er is niet meer dus dan heb ik pech!

• 18 Juli 2008 - 20:52

Carina:

ojee,, ben ik tijdens alle drukte hier je verjaardag vergeten? GEFELICITEERD:D

xx

• 18 Juli 2008 - 21:03

Natalie:

Leuk om wat van je te lezen! Zoals je moeder al schrijft; je bent druk geweest! Blijf genieten en natuurlijk posten ;)

Liefs van je nicht Natalie (die zonder 'h' in haar naam hihi)