De laatste dagen - Reisverslag uit Denia, Spanje van Erienne Lourens - WaarBenJij.nu De laatste dagen - Reisverslag uit Denia, Spanje van Erienne Lourens - WaarBenJij.nu

De laatste dagen

Door: Erienne Lourens

Blijf op de hoogte en volg Erienne

14 November 2010 | Spanje, Denia

Donderdag moest ik ook weer vroeg opstaan. Tante Ivonne moest namelijk om half 9 bij de bank zijn. Opa en oma moesten om 9uur bij de kapper zijn. Maar ja, als ze met tante Ivonne zouden mee rijden zouden ze een half uur moeten wachten en dat is natuurlijk ook niks. Dus ik zou ze dan bij de kapper afzetten. Zo gedaan natuurlijk. En daarna ben ik weer naar huis gegaan en een beetje gerelaxed. Moet ook gebeuren natuurlijk!

De rest van de dag heb ik eigenlijk vrij weinig gedaan. Lekker in de patio gezeten in het zonnetje. Ik moet er nog even flink van genieten natuurlijk want als ik in Nederland ben is het weer bar en boos slecht. In de avond nog snel mijn spullen in mijn koffer gezet. Volgens mij moet dat prima lukken.

Vrijdagochtend wilde ik eigenlijk uitslapen. Maar dat werd verstoord door het feit dat oma mijn kamer in kwam omdat ze naar de wc moest. Wel jammer, want nu was ik dus toch vroeg wakker. Na het ontbijt zijn we naar het centrum gegaan. Tante Ivonne moest wat dingen regelen dus wij gingen maar gezellig mee. Oma in de rolstoel gezet en ik heb haar de hele weg geduwd. Lekker in het zonnetje gezeten terwijl we op tante Ivonne wachtte. Daarna zijn we over de groentemarkt terug gelopen naar de Marques de Campo. Hier heb ik nog een paar kaki’s gekocht. Dit is echt een heerlijke vrucht! Morgen alleen nog een paar flan kopen voor mijn vader en ik ben klaar. Vervolgens hebben we op een terrasje bij het Duivenplein (het heet anders maar voor de Nederlanders heet het in de volksmond zo) gezeten. Heerlijk in het zonnetje.

Eenmaal thuis kwam de architect nog even wat meten. Ik heb deze tijd goed benut om met oma even haar spullen in hun koffer te zetten. En vervolgens heb ik lekker in de patio gezeten in de zon. De thermometer gaf 27 graden aan! En dat op 12 november! Dat laat ik toch niet aan me voorbij gaan. Zelfs nog in slaap gevallen geloof ik. Nou, je kan tenminste aan me zien dat ik wat zon gezien heb! Want voor zover ik hoor, is het weer in Nederland bagger. Ik blijf liever hier!

Adios!

  • 17 November 2010 - 11:25

    Diteke:

    Oh, kaki's zijn lekker! Ik neem ze hier ook altijd mee van de markt.

    27 graden klinkt wel heel erg lekker. Ik geloof dat het nu nog geen 7 graden is. Brrr....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Erienne

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 346
Totaal aantal bezoekers 161494

Voorgaande reizen:

25 Oktober 2010 - 13 November 2010

Viva España!

20 September 2009 - 12 September 2010

Werken in Suriname 2009/2010

31 Januari 2009 - 24 Mei 2009

Afstuderen in Pikin Slee, Suriname

06 Oktober 2008 - 11 Oktober 2008

Schoolexcursie Londen

10 Juli 2008 - 26 Augustus 2008

Summer of 2008 Suriname

22 Juli 2007 - 03 Januari 2008

Stage @ Suriname

07 Mei 2007 - 11 Mei 2007

Schoolexcursie Berlijn

25 Maart 2006 - 31 Maart 2006

Schoolexcursie Parijs

25 Juli 2004 - 07 Augustus 2004

Curacao 2004

04 Juli 2004 - 25 Juli 2004

Suriname 2004

13 Februari 2011 - 30 November -0001

Suriname 2011-?

Landen bezocht: