It's been too long - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Erienne Lourens - WaarBenJij.nu It's been too long - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Erienne Lourens - WaarBenJij.nu

It's been too long

Door: Erienne Lourens

Blijf op de hoogte en volg Erienne

06 Maart 2009 | Suriname, Paramaribo

Ik heb deze hele maand nog geen blog geplaats, dus hoog tijd dat ik dat weer eens doe.

Allereerst, ik ben een beetje dom geweest. Ik dacht slim te zijn door foto’s op mijn facebook te zetten. Omdat er ook een optie ‘beschikbaar voor iedereen’ was. Alleen dus erg handig dat ze er dan niet bij zetten dat dit alleen ‘iedereen op facebook is’. Heb ze inmiddels ook op hyves gezet, dus bij deze: http://erienne88.hyves.nl/album/37535173/Pikin_Slee_25_02_09_28_02_09/G8tUXotU/

Allereerst. Zondag 1 maart was de 15e verjaardag van mijn neefje Chaim. Helaas voor moi was ik om 9uur al wakker. Dus ik ben maar vast begonnen met opruimen voor het feestje vanmiddag. Zo tegen half 1 ben ik met tante Tirzah al het lekkere eten gaan halen dat ze had besteld bij Chi Min (een Chinees restaurant). Toen we terug kwamen waren de eerste gasten er al! Al gauw was het vol met mensen, natuurlijk allemaal familie. Maar het was wel gezellig druk. Volgens mij is Chaim wel verwend. Zo tegen 5uur ben ik weggegaan, ben naar Stefan gegaan. Roxanne had lasagne gemaakt, dus dat moest ik even gaan proeven natuurlijk. Toen kwam Ryan ook nog, dus het was gezellig. Lekker film zitten kijken. Uiteindelijk zijn we pas tegen half 2 ofzo naar huis gegaan. Nou ja, ik had op Ryan gewacht, want dat scheelde mij geld voor de taxi haha. Nee maar het was wel echt gezellig.

Eigenlijk valt er over de andere dagen niet zo heel veel te vertellen. Ik zou afgelopen woensdag naar oom Roke gaan, maar die belde om half 8 in de ochtend af. Dus dat was wel jammer. Maar ik mag altijd komen zwemmen. Dus ik denk dat ik volgende week een keertje met Hadassah ga. Sort of girls day out. En Hadassah had op woensdag een inhaal repetitie voor aardrijkskunde. Dus ik heb de hele dinsdagmiddag/avond haar zitten overhoren en madame heeft een 7,7 gehaald! Ben natuurlijk harstikke trots op haar!

Gisteren zou ik Sanne en Chantal gaan ontmoeten bij het Vat. Maar ik was laat, dus toen ik daar kwam waren ze al weg. Was wel jammer. Vooral omdat hun simkaart het niet doet in hun telefoon (is niet simlock vrij), dus ik kan ze niet bellen en zij mij ook niet. Dus ik ben toen maar naar Stefan gegaan.

Ik denk dat ik later weer naar Stefan ga. We besloten dat we volgende week zaterdag wilden gaan barbecueën. We hebben Ryan al gevraagd dus hij gaat alles mooi braden voor ons. Dus we moeten even kijken wie verder nog komen. Roxanne natuurlijk, ik denk Cheryl en Ser ook. Maar voor de rest nog geen idee. Maar dat horen jullie volgende week!

  • 06 Maart 2009 - 14:05

    Mama:

    Je hebt geld. Zeker naar de cambio geweest. De drank niet vergeten hoor.

  • 06 Maart 2009 - 20:22

    Ito:

    Ik wil ook BBQ :-P waar moet ik zijn hahahaha.

    Volgende week zijn foto's van Aruba Motor Tour ;-)

    gr
    Ito

  • 08 Maart 2009 - 16:54

    Mandy:

    Hey,

    zet mij ook maar op lijst voor de BBQ, daar ben ik altijd voor in!!! Maar reken er wel op dat ik voor 2 eet, dus voor mij extra vlees halen graag hihi.

    Ben blij dat je het naar je zin hebt!!!!

    Dikke kus Men en Ukkie

  • 09 Maart 2009 - 09:40

    Diteke:

    Nou, vooruit dan maar, dan reserveer ik ook voor de bbq. :P

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Erienne

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 283
Totaal aantal bezoekers 161487

Voorgaande reizen:

25 Oktober 2010 - 13 November 2010

Viva España!

20 September 2009 - 12 September 2010

Werken in Suriname 2009/2010

31 Januari 2009 - 24 Mei 2009

Afstuderen in Pikin Slee, Suriname

06 Oktober 2008 - 11 Oktober 2008

Schoolexcursie Londen

10 Juli 2008 - 26 Augustus 2008

Summer of 2008 Suriname

22 Juli 2007 - 03 Januari 2008

Stage @ Suriname

07 Mei 2007 - 11 Mei 2007

Schoolexcursie Berlijn

25 Maart 2006 - 31 Maart 2006

Schoolexcursie Parijs

25 Juli 2004 - 07 Augustus 2004

Curacao 2004

04 Juli 2004 - 25 Juli 2004

Suriname 2004

13 Februari 2011 - 30 November -0001

Suriname 2011-?

Landen bezocht: