Wan faya weekend - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Erienne Lourens - WaarBenJij.nu Wan faya weekend - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Erienne Lourens - WaarBenJij.nu

Wan faya weekend

Door: Erienne Lourens

Blijf op de hoogte en volg Erienne

29 Maart 2009 | Suriname, Paramaribo

In alle haast ben ik vergeten hierzo te bloggen wat ik eigenlijk afgelopen weekend had gedaan. Dus dat krijgen jullie nu, dat hadden jullie te goed.

Op zaterdagochtend ben ik lekker nog bezig geweest met tikken voor mijn scriptie. In de middag ben ik naar Stefan gegaan. Heb geholpen met kleren wassen. Kijk hoe huiselijk ik ben. Mama, je hebt me goed opgevoed! Zo tegen half 11 kwam Ryan. Want: we zouden uitgaan! Naar de Live ur Life party in Millennium. Natuurlijk waren we gewoon te laat met klaar maken. Het begon om 11uur, maar toen wij er waren was het al half 12. Maar! Tot 1uur kreeg je gratis bacardi cocktails. En ze waren lekker! Believe me, ze waren lekker. Stefan was van mening dat ik niet kon dansen, dus ik stond maar gezellig bij Ryan. Uiteindelijk heb ik toch nog flink met Stefan staan dansen! Eindelijk op dutty wine kunnen dansen met hem! Vond het alleen zo zielig dat Ryan alleen stond, maar dat scheen hij zelf niet zo heel erg te vinden. Uiteindelijk ben ik om 4uur naar huis gebracht door Ryan en Lucas. Uiteindelijk kon ik niet slapen, dus daar stond ik, om 4uur in de ochtend de was te vouwen. Maar goed, dan was dat ook mooi weer gedaan.

Cheryll zou de volgende dag niet naar de kerk gaan. Niet dat ik echt uit kon slapen, want ik werd wakker toen de rest hier wakker werd. Cheryll is me om 3uur komen halen om naar Morgenstond te gaan. Niet erg lang gebleven, want Stefan en Roxanne moesten om 5uur ergens zijn. Maar goed dat ik mijn boek overal mee naartoe sjouw.

Op maandag dacht ik dat ik naar Pikin Slee zou gaan. Dus ik stond om half 7 naast mijn bed. Gaat om kwart voor 7 de telefoon. Er waren de dag ervoor mensen op Pasensie gekomen, dus er was geen plaats voor mij. Dus ik zou de volgende dag nog een keer proberen om te gaan. Dus toen ben ik maar bezig geweest met tikken. Tegen het eind van de middag ben ik naar Stefan gegaan. Eindelijk de lang beloofde chocolade cake gemaakt. Dus bij deze heb ik mijn belofte ingelost. En ook nog was Diteke deze dag jarig!

Al met al was het toch een erg tof weekend!

  • 29 Maart 2009 - 12:35

    Diteke:

    Ik vind het super dat je zelfs zo ver weg nog aan me denkt! :D ;) Maar zo te lezen heb jij je ook wel vermaakt.

  • 29 Maart 2009 - 13:01

    Mama:

    Geen gewoonte maken van de bacardi-cola aub. En ik wil je best een keer zien dansen. Dan zet ik het in de krant. Wat heb je op morgenstond gedaan??

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Erienne

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 232
Totaal aantal bezoekers 161487

Voorgaande reizen:

25 Oktober 2010 - 13 November 2010

Viva España!

20 September 2009 - 12 September 2010

Werken in Suriname 2009/2010

31 Januari 2009 - 24 Mei 2009

Afstuderen in Pikin Slee, Suriname

06 Oktober 2008 - 11 Oktober 2008

Schoolexcursie Londen

10 Juli 2008 - 26 Augustus 2008

Summer of 2008 Suriname

22 Juli 2007 - 03 Januari 2008

Stage @ Suriname

07 Mei 2007 - 11 Mei 2007

Schoolexcursie Berlijn

25 Maart 2006 - 31 Maart 2006

Schoolexcursie Parijs

25 Juli 2004 - 07 Augustus 2004

Curacao 2004

04 Juli 2004 - 25 Juli 2004

Suriname 2004

13 Februari 2011 - 30 November -0001

Suriname 2011-?

Landen bezocht: