September 2013 - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Erienne Lourens - WaarBenJij.nu September 2013 - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Erienne Lourens - WaarBenJij.nu

September 2013

Blijf op de hoogte en volg Erienne

11 Oktober 2013 | Suriname, Paramaribo

De maand september begon gelijk goed. Op 7 september gingen we met de Telesur personeelsvereniging naar Jodensavanne. Het was een hele lange tocht per boot maar zoals het Telesur betaamd werd er goed voor ons gezorgd. Het was een leuke trip die naar verhouding niet erg duur was. In elk geval een leuke doch vermoeiende dag.

Op 11 september was Flora weer even een dagje in Suriname op weg naar Peru. We hebben lekker samen gegeten bij Mirosso. Ik heb geen idee meer wat het was, maar het was wel lekker!

Het weekend hierna was Chersron op teambuilding. Aangezien mijn laptop kapot was gegaan, was dit natuurlijk een heel saai weekend voor mij. Ik had ook last van mijn rug, dus ik heb het weekend voornamelijk liggend op de bank met een boek doorgebracht. Ook heel erg leuk natuurlijk.

Het weekend van 20 en 21 september was druk. Op vrijdagavond waren we met Arantis, Robbin, Steph en Kim waarna we opeens pas om half 4 thuis waren! En dat terwijl we alleen maar hebben zitten kletsen en drinken (frisdrank, geen alcohol .. er moest natuurlijk nog naar huis gereden worden!)

De volgende dag waren we met de familie Hynes/Parris naar Zanderij 1. Gezellig een dagje buiten de stad. Uiteindelijk regende het .. maar goed .. zolang je een boek hebt kom je elke dag door natuurlijk. We moesten wel weer op tijd naar huis, want Trifon was ook jarig. En dat was een feestje wat we natuurlijk niet konden missen! Ook dat was dus een hele gezellige avond.

Alsof het lot ermee speelde, was ook dat weekend daarna druk! Op vrijdag weer naar Arantis, Robbin, Steph en Kim. De heren speelden op de playstation. En dan ben je ze ook echt kwijt. Op zaterdag hadden we ’s avonds met Jolijn en Brayen afgesproken bij Zanzibar. Lekkere cocktails drinken! Jammie!

Op zondag zijn Chesron en ik nog naar het Telesur museum geweest te Nieuw Amsterdam. Het stelde eigenlijk (nog) niet zoveel voor. Maar ja, misschien kan ik daar nog iets voor doen .. you never know!

Oh jeetje .. dit is een kort verslag geworden. Maar ja, dat zijn jullie van me gewend. Want eenmaal weer in het werkritme .. maak ik niet zoveel mee. Dus hiermee zullen jullie het moeten doen. Tan bun!